Gastenboek

Uw ervaring is onze reclame! Wij lezen graag uw beoordeling van De Auto Airco Specialist in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we uw ipadres (44.192.112.123) op.
Het kan zijn dat uw bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben. We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
30 berichten.
A Voskamp uit Enschede heeft geschreven op 15 mei 2017:
Vorig jaar hier mijn airco laten repareren.de condensor bleek lek te zijn.deze is toen vernieuwd.maand geleden deed de airco het niet meer.bleek de nieuwe condensor lek te zijn.fabrieksfout.deze werd zonder gezeur gelijk kostenloos vervangen!dat is pas service. Raad het bedrijf aan iedereen aan.de eigenaar is idd een specialist in dit gebied,geeft zelfs cursus aan andere monteurs en denkt veel verder dan menig techneut.laat je niet lokken door andere bedrijven die de airco voor een paar tientjes wel even vult.je bent dan op het eind van de rit zeker duurder uit! groet Anton Voskamp Honda Civic rijder
Gerrit uit . heeft geschreven op 14 april 2017:
Vandaag (op afspraak) bij dit bedrijf geweest i.v.m. problemen met de airco van mijn Seat Altea XL. Van tevoren al veel goede info en recensies gelezen. Het was even een uurtje en 70 km rijden voor mij, maar dat was het dubbel en dwars waard. Vakkundig bedrijf met een ruime voorraad onderdelen. Snelle en accurate diagnose. De reparatie, die prima werd uitgevoerd tegen een nette prijs, volgde direct. Gerichte actie en geen onnodige kosten. Ik ben erg tevreden en zal nog wel eens vaker met dit bedrijf in aanraking komen. 🙂
Frank heeft geschreven op 30 augustus 2016:
Waar de VW-dealer met een absurd hoog bedrag kwam voor de reparatie van mijn airco, is het door de mensen bij de airco specialist snel, goed en gunstig opgelost. Zeer tevreden over de reparatie en goed geholpen!
Willie heeft geschreven op 24 augustus 2016:
Mensen wees gewa***uwd! Na een aircoreiniging was mijn audio-installatie ineens defect. Wat blijkt de 'aircospecialisten' hadden zoveel reinigingsvloeistof in de luchtkanalen gespoten dat het in de autoradio gelekt was, met alle gevolgen van dien. En ja, je raadt het al, toen gaf Willie niet thuis! :upset Ga niet met deze gasten in zee, het zijn prutsers!
Gerard heeft geschreven op 8 juli 2016:
begin dit jaar een flinke reparatie gehad aan de airco en in mei alweer nauwelijks koeling. o, o, daar gaan we weer dacht ik en inderdaad bleek er ook nog een pakking een kleine lekkage te hebben. omdat wij de auto al eerder hadden laten repareren kort geleden werden (ondanks dat het een ander onderdeel betrof) geen kosten in rekening gebracht. Super netjes en het werkt allemaal perfect! nogmaals dank!
Boudewijn heeft geschreven op 11 juni 2016:
9 jaar audi A3 gebracht met storing. Airco deed het soms wel of niet. Wilde niet meer econ stand af. Heren hebben heel systeem gelijk nagekeken en schoongemaakt. Inderdaad deze heren vonden de storing wel. Gelijk pollenfilter vervangen, was ook behoorlijk vies. Super heren. Met een gelukkig gevoel straks op vakantie naar zuid-frankrijk
Bert Konings heeft geschreven op 12 mei 2016:
Op 18 april, na afspraak, een bezoek gebracht aan de Aircospecialist in Oldenzaal. De airco van onze "oude" 16 jarige Mondeo,deed het niet meer. Met het oog op een warme zomer en een vakantie naar Italië, moest daar toch wel iets aan gedaan worden. De airco werd nagezien op lekkage en andere technische aspecten. Daarna werd deze gevuld. Echter bij het vullen kon het systeem niet volledig vacuüm getrokken worden. Mogelijk een afsluiting in de pomp die niet meer helemaal goed afsloot. Toch werd het systeem gevuld. En met de uitdrukkelijke "opdracht" van de dame aan de balie en de de heren in de werkplaats om de airco ALTIJD te gebruiken, weer naar Apeldoorn gereden. De volgende tijd veel kilometers gemaakt om de boel weer wat te smeren. Vandaag, 12 mei, na opdracht en afspraak weer teruggegaan om het een en ander te laten controleren. We hadden de koffie, die heerlijk smaakte, nog niet op of de monteur kwam ons vertellen dat hij het systeem had gecontroleerd, perfect werkte en niet bijgevuld hoefde te worden. Deze controle en ook de genoten koffie, werden ons niet in rekening gebracht. Wat een service en nu met een goed werkende airco straks fijn op vakantie. Mensen BEDANKT voor uw zeer vakkundige en vriendelijke service. Daarvoor is een rit van Apeldoorn naar Oldenzaal meer dan de moeite waard. Tot een volgende keer wanneer de airco opnieuw gecontroleerd moet worden. Groet, Bert Konings.
Kees uit Utrecht heeft geschreven op 11 mei 2016:
Na de berichten op het gastenboek gelezen te hebben en een telefoontje naar de Auto Airco Specialist voor een toelichting, een afspraak gemaakt. Vandaag is mijn airco naar volle tevredenheid gerepareerd en tegen veel lagere kosten dan bij de dealer. De ontvangst was goed; heldere uitleg wat er ging gebeuren. Na een uitgebreide en grondige analyse kreeg ik precies te zien wat er kapot was en vervangen moest worden. Men neemt de tijd om alles goed uit te leggen. In heerlijk koele auto naar huis gereden. Ik zeg: top bedrijf
R.H.J. Burema heeft geschreven op 26 maart 2016:
Nadat de autodealer bij het jaarlijkse onderhoud had gemeld dat de aircocompressor begon te lekken, werd daarbij gezegd dat er binnen enkele maanden dus een nieuwe aircocompressor gemonteerd moest worden. Op basis van eerdere goede ervaring met de auto aircospecialist in Oldenzaal dus eerst daar maar eens heen. Dat ritje bleek weer zeer nuttig. Na een snelle diagnose bleek inderdaad dat er sprake was van lekkage maar daarvoor en hele nieuwe compressor plaatsen was volgens de echte specialisten hier Oldenzaal natuurlijk niet nodig. De compressor werd snel gedemonteerd en binnen anderhalf uur door Willie voorzien van een ieuwe pakking en lager. Na deze kleine revisie werd de compressor weer teruggeplaatst, de airco installatie schoongemaakt, gevuld en getest. Na circa 2 uur was alles weer perfect in ordeen tegen een derde van de kosten die ik anders bij de Volvo dealer had moeten afrekenen. Kortom een superbedrijf! Echt deskundig, klantgericht (alles werd piekfijn uitgelegd en geen moeite was teveel) en de koffie was prima. Dat ik vervolgens bij vetrek ook nog een fles wijn meekreeg is helemaal een kers op de taart. Hulde voor deze mannen. Zoe ziet service en deskundigheid er uit. Een aanrader!
Erwin Vrieze heeft geschreven op 24 februari 2016:
Dankzij goede dienstverlening kon ons probleem snel en vakkundig worden opgelost. Bedankt voor de goede service.