Gastenboek

Uw ervaring is onze reclame! Wij lezen graag uw beoordeling van De Auto Airco Specialist in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we uw ipadres (3.235.191.87) op.
Het kan zijn dat uw bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben. We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
32 berichten.
Jochem Kempkes uit Heeg heeft geschreven op 10 mei 2021
De Audi Q5 hybride had airco klachten en het bleek dat de dealer er zelf geen echt raad mee wist, want deze zouden het uitbesteden aan derden. Hier in Oldenzaal door het team uiterst vriendelijk te woord gestaan, maar veel belangrijker vakkundig geholpen. De elektrische compressor is vervangen want deze bleek na diagnose en uitbouwen absoluut de oorzaak te zijn. Vanuit het Volkswagen concern een vervangend exemplaar ingebouwd en de airco (ook belangrijk voor het hybride systeem) loopt weer als een zonnetje. Kortom, bij airco klachten wordt je hier snel en vakkundig maar ook eerlijk geholpen.
Wim Geverink uit Enschede heeft geschreven op 26 maart 2021
We hebben 2 jaar geleden onze SAAB 9-5 Estate een volledige Dinitrol behandeling laten geven. Vandaag (24-03-2021 hebben we een nacontrole laten uitvoeren. Willie heeft hem zelf gecontroleerd en goed bevonden. Hieruit blijkt dat er goed werk is geleverd. Top!
Auto Ante uit Hardenberg heeft geschreven op 20 december 2020
Als universeel garagebedrijf met als specialiteit ‘storing zoeken’, kwamen we heel ver met een complexe storing van de airco. Met het laatste stukje liepen we vast omdat we niet over de juiste dealer software beschikken. Ons een lezing van De Auto Airco Specialist herinnerend, hebben we contact gezocht met dit bedrijf. We werden uitgenodigd om te komen met de auto. Na eerst hun eigen onderzoek te hebben gedaan en al onze stappen na te hebben gelopen, kwamen zij tot dezelfde conclusie. Vanaf dat moment zijn we samen verder gegaan. Het was heel complex, maar de heren gaven niet op. Geweldig om op dit niveau met elkaar een probleem aan te pakken en dezelfde gedrevenheid als de onze te ervaren. Dankzij deze heren en hun netwerk is het probleem na een flinke puzzel opgelost. We hebben ons zeer welkom gevoeld en prettige service ervaren. Top bedrijf!
Jos Linssen uit Heel heeft geschreven op 23 september 2020
In juni 2020 werd bij de keuring van mijn Citroen DS3 geconstateerd dat de verdamper van de airco defect was. De reparatie zou ca € 2.500,- bedragen. Vervolgens ga je je afvragen of zo’n dure reparatie nog wel nodig is bij een auto van 9 jaar. De hete zomer gaf echter de doorslag. Ik heb op internet gezocht en kwam op die manier uit bij de AutoAircoSpecialist. Bij het eerste telefonisch contact werd uitgelegd dat men voor € 50,- een inspectie kon uitvoeren, en dat op basis daarvan een juiste diagnose gesteld zou kunnen worden. Voor dit bedrag wilde ik wel naar Oldenzaal rijden vanuit Limburg, dus meteen een afspraak gemaakt voor de week erna. De ontvangst was allerhartelijkst. Binnen het uur werd de test afgerond en werd de uitslag met ons besproken. De verdamper was inderdaad defect. Er werd ons ook gewezen op de mogelijkheid tot plaatsing van een gebruikte airco met twee jaar garantie Hier werd uiteindelijk voor gekozen. Probleem bij de meeste Franse auto’s is dat de verdamper zit ingebouwd in een complete unit. Om die te vervangen moest het hele dashboard eruit. Dit kon niet binnen één dag uitgevoerd worden. We hebben een afspraak gemaakt en op Donderdag 17 september zijn we in alle vroegte vanuit Limburg de 240 KM naar Oldenzaal gereden. De voortgang van de hele reparatie werd gefotografeerd en gefilmd. Vrijdag direct na de middag werden we gebeld: de auto is klaar. De hele onderneming ademt een sfeer van gemoedelijkheid, netheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid. In één woord: TOP
Eduard Bremer uit Apeldoorn heeft geschreven op 13 augustus 2020
Zeer klantvriendelijke benadering, maar vooral technisch vakkundig! Op mijn (warme) vakantiereis funktioneerde de airco helaas niet. Wilde af en toe wel aangaan, maar schakelde zichzelf na enige tijd langdurig uit. Lokaal een merk-garage bezocht en daarna nog een andere vak-garage, die beide niet in staat bleken de airco te repareren. Twee rekeningen en de mededeling: "de compressor is de oorzaak/kapot". Bij thuiskomst, na enig zoekwerk en wat telefoontjes, een afspraak gemaakt in Oldenzaal. De professionele benadering is dat voor €50 eerst een diagnose wordt gesteld. Het bleek een haperend relais te zijn, dat ter plekke werd vervangen en ik weer in een koele auto richting Apeldoorn kon rijden. De compressor maakte na 12 jaar al wel enig geruis en aangezien ik de airco vaak gebruik (ook vooral 's winters/geen beslagen ruiten) heb ik meteen een afspraak gemaakt om de compressor te vervangen. Een extra rit hiervoor naar Oldenzaal bleek ook de moeite waard: een nette prijs en de diagnosekosten werden niet in rekening gebracht, en passant werd ook de V-riem vervangen (voor de professionele zekerheid). Nu valt de afwezigheid van het oude compressor-geruis pas op!! Dit bedrijf is een aanrader als je het nodig hebt.
Cirilo uit Etten leur heeft geschreven op 24 juni 2020
Na 4 jaar tobben met de airco van onze camper en zoeken op het internet zijn we uitgekomen bij de auto airco specialist in Oldenzaal en hebben een afspraak gemaakt, voor de reparatie. Als je al bij verschillende bedrijven geweest ben ga je toch met een bepaald gevoel naar een voor ons nieuw bedrijf toe. Eenmaal aangekomen kijkt men je aan van, waar maak je, je druk over op een plezierige manier, repareren van een airco is een zaak van geduld en verstand gebruiken. En idd na een paar uur belde men op we hebben een kleine lekkage gevonden en deze gaan we oplossen. Aan het eind van de dag werden we gebeld, de camper is klaar kom hem maar halen. Eenmaal aangekomen, werden we direct achter de balie geroepen om op afstand mee te kijken van hoe men de lekkage heeft ontdekt en idd daar heb je goede apparatuur voor nodig, een dosis gezond verstand en geduld. Men had toch ook door, dat we nog steeds wat argwaan hadden, we werden daarop op een vriendelijke manier schuin over een bril aangekeken en werd gezegd de airco is dicht en hij moet goed zijn en jullie hebben bij onderhoud twee jaar garantie op deze reparatie. dat geeft vertrouwen en daarmee zijn we naar de camperplaats gegaan, een weekend genoten van de mooie omgeving en op zondag met een koele cabine naar huis gereden. Dank jullie wel voor jullie inzet en hopelijk niet tot ziens over 4 maanden, maar over een jaar voor onderhoud en inspectie. We zullen jullie adres en onze ervaring delen met de garage, waar onze camper in onderhoud is. Groeten Christine en Cirilo
Rob Limburg uit Veldhoven heeft geschreven op 24 juli 2019
Vorig jaar heb ik veel problemen met mijn airco gehad. Aanleiding daarvoor was een hoog olieverbruik (Q5-TSFI) in het jaar daarvoor, hetgeen niets met een airco te maken heeft maar wat resulteerde in een complete zuigerrevisie van de motor. Hierbij overleefde de condensor de reparatie niet en moest worden vervangen. Die nieuwe condensor was de bron van veel ellende vanwege een minuscule lekkage op een van de koppelpunten. De airco is dus vaak gevuld. De eerste maanden na zo’n vulling waren er geen problemen maar gaandeweg stagneerde de koeling en dan vooral bij warm weer. Lektesten en inspecties door garages met een “specialisatie” in AC boden slechts tijdelijk soulaas. In 1,5 jaar tijd is mijn airco ~8 keer opnieuw gevuld in combinatie met het vervangen van O-ringetjes e.d. Uiteindelijk heb ik me gemeld bij Willie Harberink. Daar zijn ondermeer compressor, condensor en enkele drukslangen vervangen. Mijn auto gaf zich echter niet zo maar gewonnen waardoor ik een week later opnieuw bij Willie op de stoep stond vanwege een vastzittend AC-drukventiel (N280) in de compressor. Daar werd opnieuw een nieuwe “second life” compressor gemonteerd. Een pluspunt is hierbij de grote hoeveelheid spare parts bij Willie. Hierna bleef mijn AC het gewoon doen, een bijzondere beleving. Door ervaring wijs geworden reageer ik wat later op genoemde reparatie, ik heb al eerder meegemaakt dat de airco het de eerste maande bleef doen. Momenteel, bij 38 graden, en een klein jaar dat het zaakje nu draait kan ik nog steeds stellen heel tevreden te zijn over de genoemde reparatie.
Simon Hendrik Evenblij uit Schüttorf (D) heeft geschreven op 22 juli 2019
Mijn auto was de airco compressor niet ok. Mijn Citroen garage zegt daar moet een nieuwe in. Ik naar de aircospecialist. Alles is daar top. Vooral de kennis, en liefde voor hun vak. Direkt probleem gevonden. Was het buitenlager vd compressor, gereapareert. En ik kan weer met een koele kop autorijden. En alle die daar werken wie dan ook, zijn zeer vriendelijk.
J. Bonkestoter uit Vroomshoop heeft geschreven op 27 april 2019
Heb gisteren 26-04-2019 mijn airco laten repareren. Bij De Auto Airco Specialist. Ze hebben er veel verstand van, en leggen goed uit wat er mis is. Ze werken snel en netjes. en vervangen niet meer dan nodig is. Ze hebben veel onderdelen op voorraad. Ik ben zeer vlot geholpen en het was zo gefikst.Het is goedkoper dan een dealer, en dat voor weinig geld. Toppie een aanrader.
Maarten Papegaaij uit Kampen heeft geschreven op 24 februari 2019
De aircocondensor van mijn Volvo 480 was lek en nieuwe condensors zijn niet meer te krijgen. In de omgeving van Kampen/Zwolle kon ik geen bedrijf vinden dat het aandurfde om de condensor te vervangen door een universele condensor. Zo niet Willie Harberink! Wat een geweldig leuk bedrijf waar echte vakmensen werken. Alle afspraken zijn nagekomen. Mijn airco doet het weer en ook nog eens voor een heel redelijk bedrag (plus twee jaar garantie!). Heel hartelijk dank voor jullie service en ik kan jullie bij iedereen aanbevelen. Het was de rit naar Oldenzaal dubbel en dwars waard.
Jan de Jonge uit Diepenheim heeft geschreven op 7 december 2018
Vandaag mijn airco laten repareren. Bij De Auto Airco Specialist. Ze hebben er veel verstand van, en leggen goed uit wat er mis is. ze werken snel en netjes. en vervangen niet meer dan nodig is. ze hebben veel onderdelen op voorraad. we waren er net voor de middag pauze en hadden geen eten bij ons, we kregen tijdens de pauze zelfs te eten. Het is daar superkwaliteit voor weinig geld
Rob Schouten uit Beilen heeft geschreven op 12 juli 2018
De airco van onze auto werkte niet meer. De compressor moest worden vervangen. Ik kon erop wachten. Als service werd ook het vervuilde interieur-filter vervangen. Het hitteschild zat niet goed vast. Ook gerepareerd. Ik ben zeer tevreden over de vriendelijke en professionele manier waarop ik ben geholpen. De prijs vond ik zeer redelijk. Nogmaals bedankt, het wachten was de moeite waard.
Freerk Timmer uit Mariënberg heeft geschreven op 9 mei 2018
een geweldig goed bedrijf ik beveel iedereen aan hier naar toe te gaan ik had twee jaar geleden een nieuwe condensor laten plaatsen, en deze was lek geconstateerd bij de apk, ze geven twee jaar garantie op de onderdelen en na de condensor te hebben vervangen konden ze geen directe lek meer vinden, dit vonden ze heel vervelend en ik hoefde maar de helft te betalen super
Marco heeft geschreven op 2 mei 2018
Vanochtend langsgeweest omdat de airco in mijn Audi niks meer deed. Na een paar minuten was het euvel al ontdekt, aan mij uitgelegd, en werd er meteen een kostenschatting voor de reparatie gedaan. Meteen maar overgegaan op reparatie. Systeem afgevuld, verdamper ingesprayed (hij ruikt nu weer lekker fris), ook meteen het interieurfilter maar even vervangen en precies een uur nadat ik binnen was gelopen liep ik weer tevreden naar buiten, met een weer perfect werkende airco. Dit alles voor een fractie van de prijs die ik er bij de dealer voor zou hebben betaald. Kortom, zéér aangenaam verrast door de vakkundigheid en eerlijkheid van deze airco-specialist! Kan ik een ieder aanraden.
Cees Verschut uit Dieren heeft geschreven op 26 april 2018
Vandaag mijn airco laten repareren. Ben onder de indruk van de vakmanschap van dit bedrijf. Kijken eerst heel goed wat er aan de hand is en daarna is mijn condensor vervangen. Prima werk geleverd tegen zeer scherpe prijs. Bij mijn eigen dealer was ik veel meer kwijt geweest. Een aanrader voor iedereen.Ook al moet je er 100 km voor rijden
Frans van den Broek uit Den Helder heeft geschreven op 9 april 2018
Bedankt voor de service en reparatie van mijn Lexus zowel het spoelen van de automatische transmissie waarbij grotere schade is voorkomen als de airco alles werkt weer top Bij dit bedrijf doen ze wat ze zeggen en dat al tweede keer op rij Mijn mini cooper is hier ook al gerepareerd Het zijn echte specialisten Tot volgend jaar .
R.Leushuis uit Borne heeft geschreven op 25 januari 2018
25 januari 2018 de airco laten repareren. Na onderzoek bleek de condensor lek. Deze moest vervangen worden. Prijsopgave gekregen en besloten direct tot vervanging over te gaan. De monteur vertelde tijdens de reparatie wat wat was en gaf graag antwoord op alle vragen. Ja, je mag gewoon meekijken. Na de reparatie nog even uitleg gekregen hoe een airco werkt en een aantal tips meegekregen. Prijs/prestatie is oké. Trouwens de koffie ook. Tip voor degenen die de airco bij hun dealer in onderhoud hebben: vervanging van een defect onderdeel is niet altijd, noodzakelijk. De aircospecialist zal altijd bekijken of reparatie mogelijk is.
Janneke uit Zwolle heeft geschreven op 21 december 2017
Top! Nooit geweten dat in deze periode de airco ook moet werken. Met erg beslagen ramen naar Oldenzaal gegaan. Na de reparatie geen klachten meer gehad.
a sloof uit elburg heeft geschreven op 18 juli 2017
Drama Pyama.Camper ducato Mijn leiding laten repareren .Dit konden ze wel zeiden ze.Een aantal maanden later gewoon het systeem weer leeg.Dus lek.Dus er weer naartoe.Eigenaar van de aircozaak haalt jongen ervanaf (deze zei ook al tegen mij dat het niet goed was)Hij gaat zelf kijken en maakt mij wijs dat hij niet lek is en hun reparatie prima gedaan was (reparatie van dik 200)Hij zei dat het meer psychisch was dat ik dacht dat hij lek was en minder koud.Dus hij gewoon opnieuw vullen.En ik moest gewoon het vullen(dik 90 betalen)2 maanden later werd de complete distributie vernieuwd en daar bleek voor die tijd dat de airco weer leeg was Die man was niet moeilijk want een distributie is een dure grap waar hij genoeg aan verdiend(spreken dec 2016)Hij nam het vullen gewoon mee.Nu in april gaan rijden U raadt het al weer leeg.Ik heb hem vorige maand weer alten vullen in de hoop net de vakantie door te komen.Nee Meneer Harberink heeft hem ""fijn ""gerepareerd.Mijn tip.Ga ergens anders heen.Bij mij is het een dure grap geworden.En nog steeds een lekkend AIRCO Systeem
Eulink uit Vorden heeft geschreven op 13 juli 2017
Na diverse controles door garage in mijn omgeving,(Vorden kleine 60km) wilde ik het probleem van een niet goed functionerende airco door een specialist laten controleren. Via Google viel mijn oog al snel op De Aircospecialist in Oldenzaal. Een telefonische afspraak gerealiseerd en vandaag om 8.30uur werd mijn VW Passat uit 2010 naar binnen gereden en 1,5uur later stond ik zeer tevreden en goed geïnformeerd met een werkende airco weer buiten.Uiteindelijk bleek het regelventiel in de compressor defect. Top mannen!
Anton uit Eindhoven heeft geschreven op 20 juni 2017
Gisteren deze airco-specialist bezocht na op het internet me te hebben georienteerd. Probleem: airco uitgevallen van mijn VW Golf uit 2009 (model 6). De VW dealer wist te melden dat reparatie (kapotte compressor) ca. € 1000,- zou gaan kosten. Vriendelijke ontvangst met koffie, diagnose en vervolgens een kostenopgave die aanzienlijk lager lag dan bij de dealer. Waarom? Omdat alleen de poeliedeksel kapot was (verzorgt aandrijving van de compressor). Bekend euvel bij VW. Onderdeel was op voorraad (zoals erg veel andere airco-onderdelen). Airco daarna geheel gecontroleerd inclusief reinigen en hervullen. Om 13:30 uur klaar en tevreden naar huis. Ook nog advies mee gekregen de condensor in de gaten te houden. Hebben tegenwoordig ook maar een beperkte levensduur. Wanneer een lekkage kan De Auto Airco Specialist dit herstellen. Zeer tevreden klant en de moeite waard om vanuit Eindhoven de rit te maken.
Harry Wigger uit De Lutte heeft geschreven op 1 juni 2017
Ik ben zeer tevreden over de reparatie van de airco. Zeer correct ontvangen en de airco werkt weer perfect. Compliment voor Willie Harberink en zijn collega's. Er werd duidelijk verteld wat er defect was en deze onderdelen werden getoond. Lof!
A Voskamp uit Enschede heeft geschreven op 15 mei 2017
Vorig jaar hier mijn airco laten repareren.de condensor bleek lek te zijn.deze is toen vernieuwd.maand geleden deed de airco het niet meer.bleek de nieuwe condensor lek te zijn.fabrieksfout.deze werd zonder gezeur gelijk kostenloos vervangen!dat is pas service. Raad het bedrijf aan iedereen aan.de eigenaar is idd een specialist in dit gebied,geeft zelfs cursus aan andere monteurs en denkt veel verder dan menig techneut.laat je niet lokken door andere bedrijven die de airco voor een paar tientjes wel even vult.je bent dan op het eind van de rit zeker duurder uit! groet Anton Voskamp Honda Civic rijder
Gerrit uit . heeft geschreven op 14 april 2017
Vandaag (op afspraak) bij dit bedrijf geweest i.v.m. problemen met de airco van mijn Seat Altea XL. Van tevoren al veel goede info en recensies gelezen. Het was even een uurtje en 70 km rijden voor mij, maar dat was het dubbel en dwars waard. Vakkundig bedrijf met een ruime voorraad onderdelen. Snelle en accurate diagnose. De reparatie, die prima werd uitgevoerd tegen een nette prijs, volgde direct. Gerichte actie en geen onnodige kosten. Ik ben erg tevreden en zal nog wel eens vaker met dit bedrijf in aanraking komen. 🙂
Frank heeft geschreven op 30 augustus 2016
Waar de VW-dealer met een absurd hoog bedrag kwam voor de reparatie van mijn airco, is het door de mensen bij de airco specialist snel, goed en gunstig opgelost. Zeer tevreden over de reparatie en goed geholpen!
Willie heeft geschreven op 24 augustus 2016
Mensen wees gewa***uwd! Na een aircoreiniging was mijn audio-installatie ineens defect. Wat blijkt de 'aircospecialisten' hadden zoveel reinigingsvloeistof in de luchtkanalen gespoten dat het in de autoradio gelekt was, met alle gevolgen van dien. En ja, je raadt het al, toen gaf Willie niet thuis! :upset Ga niet met deze gasten in zee, het zijn prutsers!
Gerard heeft geschreven op 8 juli 2016
begin dit jaar een flinke reparatie gehad aan de airco en in mei alweer nauwelijks koeling. o, o, daar gaan we weer dacht ik en inderdaad bleek er ook nog een pakking een kleine lekkage te hebben. omdat wij de auto al eerder hadden laten repareren kort geleden werden (ondanks dat het een ander onderdeel betrof) geen kosten in rekening gebracht. Super netjes en het werkt allemaal perfect! nogmaals dank!
Boudewijn heeft geschreven op 11 juni 2016
9 jaar audi A3 gebracht met storing. Airco deed het soms wel of niet. Wilde niet meer econ stand af. Heren hebben heel systeem gelijk nagekeken en schoongemaakt. Inderdaad deze heren vonden de storing wel. Gelijk pollenfilter vervangen, was ook behoorlijk vies. Super heren. Met een gelukkig gevoel straks op vakantie naar zuid-frankrijk
Bert Konings heeft geschreven op 12 mei 2016
Op 18 april, na afspraak, een bezoek gebracht aan de Aircospecialist in Oldenzaal. De airco van onze "oude" 16 jarige Mondeo,deed het niet meer. Met het oog op een warme zomer en een vakantie naar Italië, moest daar toch wel iets aan gedaan worden. De airco werd nagezien op lekkage en andere technische aspecten. Daarna werd deze gevuld. Echter bij het vullen kon het systeem niet volledig vacuüm getrokken worden. Mogelijk een afsluiting in de pomp die niet meer helemaal goed afsloot. Toch werd het systeem gevuld. En met de uitdrukkelijke "opdracht" van de dame aan de balie en de de heren in de werkplaats om de airco ALTIJD te gebruiken, weer naar Apeldoorn gereden. De volgende tijd veel kilometers gemaakt om de boel weer wat te smeren. Vandaag, 12 mei, na opdracht en afspraak weer teruggegaan om het een en ander te laten controleren. We hadden de koffie, die heerlijk smaakte, nog niet op of de monteur kwam ons vertellen dat hij het systeem had gecontroleerd, perfect werkte en niet bijgevuld hoefde te worden. Deze controle en ook de genoten koffie, werden ons niet in rekening gebracht. Wat een service en nu met een goed werkende airco straks fijn op vakantie. Mensen BEDANKT voor uw zeer vakkundige en vriendelijke service. Daarvoor is een rit van Apeldoorn naar Oldenzaal meer dan de moeite waard. Tot een volgende keer wanneer de airco opnieuw gecontroleerd moet worden. Groet, Bert Konings.
Kees uit Utrecht heeft geschreven op 11 mei 2016
Na de berichten op het gastenboek gelezen te hebben en een telefoontje naar de Auto Airco Specialist voor een toelichting, een afspraak gemaakt. Vandaag is mijn airco naar volle tevredenheid gerepareerd en tegen veel lagere kosten dan bij de dealer. De ontvangst was goed; heldere uitleg wat er ging gebeuren. Na een uitgebreide en grondige analyse kreeg ik precies te zien wat er kapot was en vervangen moest worden. Men neemt de tijd om alles goed uit te leggen. In heerlijk koele auto naar huis gereden. Ik zeg: top bedrijf
R.H.J. Burema heeft geschreven op 26 maart 2016
Nadat de autodealer bij het jaarlijkse onderhoud had gemeld dat de aircocompressor begon te lekken, werd daarbij gezegd dat er binnen enkele maanden dus een nieuwe aircocompressor gemonteerd moest worden. Op basis van eerdere goede ervaring met de auto aircospecialist in Oldenzaal dus eerst daar maar eens heen. Dat ritje bleek weer zeer nuttig. Na een snelle diagnose bleek inderdaad dat er sprake was van lekkage maar daarvoor en hele nieuwe compressor plaatsen was volgens de echte specialisten hier Oldenzaal natuurlijk niet nodig. De compressor werd snel gedemonteerd en binnen anderhalf uur door Willie voorzien van een ieuwe pakking en lager. Na deze kleine revisie werd de compressor weer teruggeplaatst, de airco installatie schoongemaakt, gevuld en getest. Na circa 2 uur was alles weer perfect in ordeen tegen een derde van de kosten die ik anders bij de Volvo dealer had moeten afrekenen. Kortom een superbedrijf! Echt deskundig, klantgericht (alles werd piekfijn uitgelegd en geen moeite was teveel) en de koffie was prima. Dat ik vervolgens bij vetrek ook nog een fles wijn meekreeg is helemaal een kers op de taart. Hulde voor deze mannen. Zoe ziet service en deskundigheid er uit. Een aanrader!
Erwin Vrieze heeft geschreven op 24 februari 2016
Dankzij goede dienstverlening kon ons probleem snel en vakkundig worden opgelost. Bedankt voor de goede service.